رئیس اجرایی در میان صدها ورزشکار: ورزش را سیاسی نسازید

دکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان در گردهمایی بزرگی که به اشتراک ورزشکاران و اتحادیه‌ها و باشگا‌ه‌های رشته‌های مختلف کشور در صحن ریاست اجرایی برگزار گردیده بود، سخنرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در این نشست تعدادی از استادان٬ قهرمانان ورزش و نمایندگان باشگا‌ه‌ها و اتحادیه‌های ورزشی صحبت کردند و دیدگاه‌ها و خواست‌های خویش را در یک فضای صمیمی با رئیس اجرایی کشور مطرح ساختند.

رئیس اجرایی کشور در صحبت‌های خویش در این گردهمآیی ورزشکاران کشور را قهرمانان و فرزندان دلیر این سرزمین دانست که با تحمل دشواری‌ها برای هم‌وطنان خویش امید و شادی میافرینند.

وی همچنان از دستاوردها و قهرمانی‌های آنان در مسابقات بین‌المللی تقدیرکرد و این دستاوردها را مایه افتخار ملی افغانستان دانست و ورزشکاران را سفرای عزت و افتخار کشور خواند.

رئیس اجرایی در صحبت‌های خویش از افتخارات و دستاوردهای ورزشکاران در داخل کشور نیز تقدیرکرد و براصل وحدت٬‌ هم‌دلی٬‌ اتحاد و استفاده از ورزش برای تحکیم وحدت ملی و احترام متقابل تاکید نمود.

دکتر عبدالله عبدالله ورزش را گام مهم در راه صحتمندی و بنای یک جامعه سالم و به دور از اعتیاد و استفاده از موادمخدر دانست.

رئیس اجرایی کشور همچنان به ورزشکاران کشور توصیه نمود تا ورزش را سیاسی نسازند و تعهد سپرد که درتمام عرصه‌ها ورزش و ورزشکاران را به خاطر رشد و توسعه ورزش و نه به‌خاطر اهداف سیاسی حمایت و همکاری نماید.

وی در پایان این نشست تقدیرنامه‌هایی را به تعداد از استادان و قهرمانان ورزش به نمایندگی از سائر اشتراک کنندگان تقدیم کرد و برای آنان آروزی موفقیت و سربلند نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *