رئیس اجرایی حکومت افغانستان به عربستان دعوت شد

دیدار رئیس اجرائیه کشور با سفیر عربستان سعودی مقیم کابلسفیر عربستان سعودی مقیم کابل ضمن دیدار با دکتور «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان دعوت نامه رسمی الملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی به وی داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، از این دعوت نامه از رئیس اجرایی حکومت خواسته شده به به عربستان سعودی سفر نماید.

مسفربن عبدالرحمان الغاصب سفیر عربستان سعودی در کابل در دیدار با عبدالله عبدالله در باره اوضاع افغانستان و جهان اسلام و چالش هایی که در شرایط کنونی منطقه به آن مواجه است صحبت کردند.

آقای الغاصب به دوام حمایت های همه جانبه کشورش از افغانستان تاکید نمود و افزود که آنان علاقمند تحکیم روابط و گسترش همکاری با افغانستان هستند.

وی همچنان تامین ثبات در افغانستان را به نفع کشورهای همسایه و منطقه دانست و بر مبارزه مشترک با تروریزم و افراط گرایی تاکید کرد.

سفیر عربستان سعودی در کابل دعوت نامۀ دیدار رسمی خادم الحرمین الشرفین الملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود پادشاه عربستان سعودی را به دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان برای دیدار از عربستان سعودی تقدیم نمود که از جانب رئیس اجرائیه کشور پذیرفته شد.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان با ابراز امتنان از دعوت رسمی برای دیدار از عربستان٬‌ همکاری‌های عربستان سعودی با افغانستان، گسترش روابط میان افغانستان و عربستان سعودی را به نفع هر دو کشور دانست و به برداشتن گام های عملی و قاطع در این راستا تاکید کرد.

Author

About Author