رئیس اجرائی با بزرگان ولایت های شمال کشور دیدار کرد

دیدتادکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی حکومت با شماری از علما، بزرگان قومی، مجاهدین و جوانانِ ولایات شمال کشور دیدار و پیرامون اوضاع ولایات شمال و مشکلات مردم گفتگو نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، بزرگان ولایات شمال کشور در این دیدار، با بیان اینکه دشمنان در صدد انجام توطئه های بیشتر برعلیه حکومت و مردم افغانستان هستند، حمایت شان را از حکومت وحدت ملی افغانستان اعلام کردند.

آنان همچنان از حمایت های همه جانبه مردم ولایات شمال کشور از نظام یاد نموده و بر تداوم حمایت های خویش تاکید نمودند.

همچنین این بزرگان از کمرنگ بودن حضور مردم شمال کشور و به ویژه کادرهای تحصیلکرده در حکومت وحدت ملی‌گلایه نموده و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر رهبران و سران حکومت برای سهیم نمودن مردم ادارات دولتی شدند.

آنان آمادگی کشورهای قطر و عربستان سعودی برای پذیرش دست کم هفتاد هزار کارگر افغان را یک فرصت دانسته و از بی تفاوتی و کم توجهی وزارت کار و امور اجتماعی برای تکمیل روند اعزام کارگران افغان به این کشورها به شدت انتقاد نمودند.

همچنین رئیس اجرائی حکومت ضمن تائید و امتنان از حضور همیشگی و نقش موثر و سرنوشت ساز مردم شمال کشور در سال های گذشته، اعلام نمود که وی هیچگاهی ایثار و فداکاری های آنان را نادیده نمی‌گیرد.

رئیس اجرائی از اشتراک کنندگان این دیدار خواست تا مشکلات و چالش هایی را که با آن رو به رو هستند را با جزئیات ترتیب نمایند تا برای رسیدگی به مشکلات شان رسیدگی شود.

Author

About Author