رئیس اجرائیه با نماینده امریکا در امور افغانستان و پاکستان دیدارکرد

عبدالله با نماینده ویژه امریکا در امور افغانستان و پاکستاندکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت وحدمت ملی افغانستان با نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور افغانستان و پاکستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای عبدالله روز جمعه (۹ اسد) در دیدار با دانیال فیلدمن نماینده ویژه ایالات متحده امریکا در امور افغانستان و پاکستان، در باره موضوعات مختلف صحبت کردند.

این دیدار که با حضور سفیر امریکا در کابل انجام شد، نماینده ویژه امریکا با تقدیم احترامات وزیر امورخارجه کشورش به رئیس اجرائیه٬‌ یکبار دیگر حمایت و پشتیبانی قاطع امریکا را از افغانستان و استقرار و ثبات در این کشور اعلام نمود.

آقای فیلدمن دستاورهای سفر اخیرخویش به پاکستان را به رئیس اجرائیه افغانستان در میان گذاشت و از فداکاری و دفاع مستقلانه قوای مسلح کشور در مقابل تروریسم بین المللی تقدیر نمود.

آقای فیلدمن همچنان حمایت کشورش را از مذاکرات صلح با حفظ دستاورهای سالیان اخیر در افغانستان اعلام کرد.

همچنین رئیس اجرائیه با سپاسگزاری از تلاش‌های آقای فیلدمن به عنوان نماینده ویژه و از حمایت همه جانبه ایالات متحده گفت: حکومت وحدت ملی به تعهدات خویش برای حکومتداری خوب٬‌ مبارزه با فساد و جنگ با تروریسم و دشمنان افغانستان و همچنان مذاکرات صلح متعهد است و در این مسیر با حفظ منافع ملی کشور حرکت می‌کند.

در این نشست آخرین تحولات سیاسی٬ نظامی٬‌ اقتصادی و روند صلح در افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

Author

About Author