دیوید کامرون: ما از فوتبال افغانستان حمایت خواهیم کرد

دیوید کامرون وزیر امور خارجه بریتانیا در ملاقات با اعضای فدراسیون فوتبال افغانستان در هلمند حمایت رسمی خویش را از توسعه فوتبال افغانستان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای کامرون روز گذشته با اعضای فدراسیون فوتبال افغانستان، در کمپ نظامی بریتانیا وقع در هلمند دیدار کرد.

در این دیدار سید علی رضا آقازاده سکرتر جنرال فدراسیون فوتبال کشور به همراه مجتبی فیض مدافع تیم ملی و آقای گوهری کمیشنر لیگ برتر افغانستان به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشور به دیوید کامرون وزیر خارجه بریتانیا، مایکل اوون ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلستان و دو تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال ولز حضور داشتند.

در پایان این دیدار ضمن امضای تفاهم نامه میان فدراسیون فوتبال افغانستان و دولت بریتانیا برای ارتقای ظرفیت تخنیکی فوتبال در افغانستان، دیوید کامرون وعده داد که زمینه همکاریهای بیشتر فدراسیون فوتبال انگلیس را با فدراسیون فوتبال افغانستان جهت برگزاری بهتر لیگ برتر روشن در کشور فراهم سازد.

وزیر خارجه بریتانیا با یاد آوری از رشد چشمگیر فوتبال در افغانستان آرزو کرد که تیم ملی فوتبال افغانستان را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ببیند.

 همچنین آقای کامرون از یک بازی دوستانه در آینده نه چندان دور میان تیم های ملی فوتبال افغانستان و بریتانیا صحبت کرد که زمینه برگزاری این بازی را در ورزشگاه ومبلی لندن به زودی فراهم سازد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *