دیدار وزیر امور خارجه با رئیس انستیتوت صلح امریکا

IMG_0762صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، قبل از ظهر امروزشنبه ( ۱۰ اسد)، با استیفن هادلی رئیس انستیتوت صلح ایالات متحده امریکا، در کابل دیدار و ملاقات کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آقای هادلی ضمن مهم خواندن آغاز روند گفتگو های صلح و پیشرفت ها در افغانستان، به تشریح هدف سفرش به افغانستان پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد که از امکانات و توانایی های نمایندگی انستیتوت صلح ایالات متحده امریکا در افغانستان استفاده درست صورت گرفته و فعالیت های دفتر مربوطه بتواند برای این کشور مفید واقع شود.

همچنین صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه، ضمن تشریح اوضاع فعلی کشور و تلاش های صلح حکومت جمهوری اسلامی افغانستان در راستای صلح، اظهار داشت: “دولت جمهوری اسلامی افغانستان گامهای مهمی را در راستای حکومت داری خوب و گسترش مناسبات با کشور های همسایه، منطقه و جهان، برداشته است و باورمند است که آهسته آهسته به مشکلات موجود فایق خواهد شد.”

وزیر امور خارجه وعده سپرد که این وزارت در زمینه ایجاد هرگونه سهولت برای امور کاری و برنامه های انستیتوت صلح ایالات متحده امریکا در افغانستان همکاری خواهد نمود.

Author

About Author