دیدار وزیرخارجه با نماینده استرالیا در امور افغانستان و پاکستان

صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه افغانستان، قبل از ظهر امروز با ریک ویلز نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان و پاکستان، در کابل دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، وزیر امورخارجه کشورمان در این دیدار از کمک های سخاوتمندانه استرالیا در افغانستان قدردانی کرد.

وی گفت: بدون شک استرالیا دوست خوب افغانستان بوده و دولت افغانستان از تداوم همکاری های کشور استرالیا با قدردانی استقبال نموده و آنرا در تعمیق دوستی میان دو کشور اثرگذار میداند.

همچنین ریک ویلز نماینده ویژه استرالیا در امور افغانستان و پاکستان در باره همکاری های کشورش طی سیزده سال گذشته در بخش های امنیتی و انکشافی و اهمیت تداوم این همکاری ها در تحکیم بیشتر روابط میان افغانستان و استرالیا صحبت کرد.

وی گفت: افغانستان برای استرالیا از جایگاه خاص و مهمی برخوردار بوده و ما مصمم هستیم تا به همکاری های خویش نه تنها در بخش امنیتی بلکه در ساحات مهم و ضروری انکشافی در افغانستان ادامه خواهیم داد.

این مقام بلند رتبه کشور استرالیا تاکید کرد که از هیچ نوع همکاری ممکن در بخش هایی که لازمی پنداشته شده و برخوردار از موثریت باشد، با کشور افغانستان دریغ نخواهد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *