دو حادثه خونبار ترافیکی در شاهراه هرات ـ قندهار

در نتیجه دو حادثه خونبار ترافیکی در شاهراه هرات ـ قندهار و در نزدیکی ولایت های نیمروز و فراه، ۱۸ تن کشته و ۸۱ تن دیگر زخمی شدند.

اجمل زاهد سخنگوی ولسوالی گلستان ولایت فراه به خبرگزاری خاورمیانه گفت که یک حادثه ترافیکی صبح امروز (۲۸قوس) در منطقه توت این ولسوالی در شاهراه هرات ـ قندهار رخداد.

به گفته وی، در این رویداد که برخاسته از برخورد موتر مسافربری ۳۰۴ با یک تیلر بود، ۱۴ تن به شمول زنان و کودکان کشته و ۴۵ تن دیگر نیز زخمی شدند.

زاهد اظهار داشت که در این حادثه تیلر به دلیل تخریب، پیش از این در نزدیکی کندک ششم اردوی ملی توقف کرده بود و راننده بس مسافربری به دلیل سرعت بالا با این تیلر برخورد کرد.

ولسوال گلستان اظهار داشت که شمار زیادی از زخمی های این رویداد در حالت کوما به شفاخانه انتقال داده شده اند که احتمال می رود آمار تلفات بالا برود.

در عین حال، محمد یونس، سکرتر والی نیمروز در گفتگو با خاورمیانه اظهار داشت که در نتیجه واژگون شدن یک بس مسافربری در مسیر شاهراه هرات ـ قندهار در ولسوالی چخانسور، چهار تن کشته و ۳۶ تن دیگر زخم برداشت.

وی علت این رویداد را سرعت بالای راننده و عدم کنترول وی بیان داشت.

حادثات ترافیکی در شاهراه های کشور از جمله نگرانی های عمده مسافران به حساب می آید و تا حال شمار زیادی از شهروندان کشور در این گونه رویدادها جان باخته اند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *