دومین دوره مسابقات سراسری تکواندو مهاجرین برگزارشد

تکنیدومین دوره مسابقات تکواندو مهاجرین تحت عنوان یادواره شهدای افغانستانی هشت سال دفاع مقدس روز جمعه ۸ اسد در مجموعه ورزشی فدک باقرشهر با حضور گسترده مردم و تنی چند از مسولین فرهنگی و ورزشی برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه این مسابقات که با همکاری بنیاد شهید شهرستان ری و هییت تکواندو ولایت تهران برگزار شده بود با استقبال تیم های شرکت کننده و با کیفیت خوب و رضایتمندی تیم ها به پایان رسید.

در این مسابقات ۲۰۵ تکواندو کار در قالب ۱۵ ولایت و شهرستان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان حضور داشتند که در نهایت تیم باقرشهر (شهدای مدافع حرم) با کسب ۸۴ امتیاز مقام اول ، تیم قرچک ( شهید کامرانی) با کسب ۶۹ امتیاز مقام دوم ، تیم البرز با کسب ۶۳ امتیاز مقام سوم و تیم مشهد ( شهدای روشنایی) با کسب ۶۱ امتیاز مقام چهارم را کسب نمودند.

لازم به ذکر است در این مسابقه از بهترین مربی، بهترین سرپرست و داور نمونه نیز با اهدای مدال مسابقات تجلیل شد..

محمد همایون رضایی مربی بین المللی تکواندو و مسوول برگزاری دومین دوره مسابقات سراسری مهاجرین هدف از برگزاری مسابقات را  زنده نگهداشتن یاد شهدای افغانستانی هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: در هشت سال دفاع مقدس  شهیدان افغانستانی زیادی بودند که به فتوای امام خمینی (ره) به امر جهاد پرداختند و در این سی سال کمتر کسی از انها یاد میکند.

رضایی گفت: هدف ما زنده نگهداشتن یاد شهدا است چرا که ما هرچه داریم از شهدا داریم .

Author

About Author