دولت متعهد است به خواست مشروع معترضان رسیدگی کند

12242279_10207406979868703_389283206_nدولت جمهوری اسلامی افغانستان شهادت هفت تن از شهدای مظلوم جاغوری را که در نتیجه اعمال تروریستی و وحشیانه دشمنان مردم افغانستان به شهادت رسیده اند شدیدأ تقبیح نمود.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ارگ ریاست جمهوری با نشر خبرنامه ای سربریدن هشت شهروند جاغوری غزنی را غم مشترک تمام مردم افغانستان دانست.

در خبرنامه تامید شده است که رهبری حکومت وحدت ملی از خداوند منان برای شهدا بهشت برین و برای بازماندگان شان صبر عظیم استدعا دارد.

دولت جمهوری اسلامی افغانستان گرد همایی و راهپیمایی روز گذشته مردم را که غرض انعکاس انزجار جمعی مردم در برابر تروریسم و بربریت بر گزار شد، نمادی از نفرت مردم در برابر تروریسم و خشونت میداند.

حکومت وحدت ملی خود را متعهد می داند که در مورد پیشنهاد های مشروع مردم رنجدیده خویش مخصوصا، در مورد تقویت صفوف پولیس ملی، ازدیاد در کمیت پولیس محلی در ولسوالی جاغوری و سایر ولسوالی های ولایت غزنی، تامین امنیت راه های مواصلاتی و اجرای عملیات های بیشتر غرض نابودی مراکز تروریستان، رسیدگی به فامیل های شهدا حادثه هولناک اخیر و رسیدگی به اسیران آزاد شده که از قید تروریستان نجات یافته، اجرأات لازم و عاجل را انجام دهند.

در این خبرنامه تاکید شد که در مورد سایر مطالبات معترضان دستور داده شده تا در زمینه عملی شدن آن در پرتو قانون اساسی کشور اقدامات لازم صورت گیرد.

Author

About Author