ده تن از فرماندهان جدید پولیس ملی افغانستان معرفی شدند

ریاست جمهوری افغانستان ده تن از فرماندهان جدید پولیس ملی به رهبری وزارت امور داخله کشور را معرفی کرده و به آنان دستور داده تا اعتماد مردم را بدست آورند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، محمد اشرف غنی رییس جمهورافغانستان شام روز شنبه (۲۹ حمل) در دیدار با فرماندهان جدید پولیس ۹ ولایت و فرمانده عموی پولیس سرحدی کشور در ارگ گفت: تا زمانیکه مردم افغانستان از کار تان راضی باشند، مورد حمایت ما نیز خواهید بود.

در این دیدار نورالحق علومی وزیر امور داخله نیز حضور داشت، آقای غنی با اشاره به فرماندهان پولیس ملی گفت: شما در شرایط سخت وظایف دشوار را بدوش دارید، امیداور هستم حلفی را که بجا کرده اید در هر ولایت مربوطه خود آنرا عملی کنید.

وی به فرماندهان پولیس ولایات وعده داد که آنان را از مداخله سیاسی و افراد مسلح غیر مسئول محفوظ نگه میدارد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه مصئونیت کاری مهم است، تاکید کرد که چشمان مردم متوجه اعمال و کردار شماست و راجع به کار تان من از مردم افغانستان از هر ولایت مربوطه تان گزارش میخواهم.

نورالحق علومی وزیر امور داخله فرماندهان جدید پولیس را شخصیت های با دانش و با تجربه خوانده است.

گفتنی است که رحمت الله رووفی فرمانده عمومی پولیس سرحدی، جنرال مجید روزی فرمانده پولیس هرات، محمد حکیم انگار در ولایت غزنی، فضل محمد در ولایت فراه، میرویس نورزی در ولایت زابل، محمد زمان مموزی در  ولایت پروان، عبدالکریم فایق در ولایت کاپیسا، غلام مصطفی محسنی در ولایت غور، خلیل الله ضیایی در نورستان و سمونوال عبدالرازق آمر امنیت ولایت بلخ تعیین شده اند.

Author

About Author