دها تانکرحامل مواد نفتی در ارغنده کابل به آتش سوخت

دها موتر تانکر حامل مواد نفتی در جاده عمومی کابل – میدان شهر در مربوطات چوک ارغنده کابل آتش گرفته و بکلی از بین رفته اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این رویداد حوالی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شب گذشته رخ داده و دها تانکر حامل مواد نفتی در آتش سوخته است اما تا کنون تلفات ناشی از این رویداد مشخص نشده است.

وزارت امورداخله با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که تا کنون علت آتش سوزی معلوم نشده و در نخست آتش سوزی بسیار شدید بوده اما بعد از رسیدن تیم اطفاییه پولیس کابل تا حدودی آتش سوزی مهار شده اما تا کنون در ساحه آتش سوزی جریان دارد.

وزارت داخله در خبرنامه اش گفه این تانکر ها مربوط شرکت های تجارتی خصوصی بوده اند.

با این گزارش های حاکی از آنست که این آتش سوزی بر اثر اصابت  چهار موشک به توقف‌گاه تانکرهای حامل مواد نفتی صورت گرفته است.

با این حال مسئولیت این رویداد را گروه طالبان به عهده گرفته‌ و ادعا کرده اند در این حمله موشکی بیش از ۷۰ موتر تیلری حامل مواد سوختی حریق شده و دها موتر دیگر خساره مند شده اند.

شاهدان عینی در محل رویداد گفته اند که در این رویداد اکثریت از موتر های حامل مواد نفتی به آتش سوخته و شعله های آتش به حدی قوی بوده فضای آسمان را تیره و تاریک ساخته بود.

تا کنون آمار دقیق از تانکر های در آـش سوخته و یا در حال سوختن است اعلام نشده است اما گفته می شود در این رویداد ۳۰۰ الی ۴۰۰ تانکر حامل مواد نفتی در آتش سوخته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *