دعوت از مسلمانان برای مقابله با اسرائیل در غزه

رهبران حزب الله و جنبش «امل» در جنوب لبنان با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل به نوار غزه، از تمامی کشورهای عربی و مسلمانان خواستند که علیه اسرائیل بهترین گزینه مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این دو نهاد مهم مردمی در لبنان چنگ زدن به گزینه «مقاومت» را بهترین راه رویارویی با خطر رژیم صهیونیستی اسرائیل خوانده اند.

پایگاه خبری «العهد» خبر داد که مسئولان حزب الله و جنبش أمل در منطقه جنوب لبنان پس از دیدار مشترک در مقر جنبش «امل» در منطقه النبطیه، همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین همه آزادگان جهان را به همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین در رویارویی با حملات اسرائیل علیه نوار غزه و سایر سرزمین‌های فلسطین فرا خواندند.

در بیانیه مشترک حزب الله و جنبش امل در مناطق جنوب لبنان آمده است: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از جمله کشتار و تخریب سازمان یافته تاسیسات زیر بنایی و منهدم ساختن خانه‌ها بر سر ساکنان آن، نشانگر چهره حقیقی و ذات این رژیم است. رژیمی که جز زبان مقاومت، زبان دیگری را نمی‌فهمد.

رهبران «حزب الله» و جنبش «أمل» در جنوب لبنان با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه نوار غزه، چنگ زدن به گزینه «مقاومت» را بهترین راه رویارویی با خطر رژیم صهیونیستی و فتنه آن خواندند.

بیانیه مشترک مسئولان حزب الله و جنبش امل در مناطق جنوب لبنان در پایان خواستار فعالیت در راستای تقویت آرامش امنیتی، سیاسی و اجتماعی شدند.

گفتی است که از پنج روز به این طرف حملات هوایی و زمینی توسط اسرائیل در نوار غزه ادامه دارد و ارتش اسرائیل با جنگنده های پیشرفته جنگی همواره مناطق مختلف غزه و ساحات مسکن نشین را هدف قرار می دهند.

این حملات از پنج روز به این طرف بدون وقفه ادامه داشته و در ایم مدت بیش از ۱۵۰ تن به شمول کودکان و زنان کشته و بیش از ۸۵۰ تن دیگر از شهروندان غزه زخمی شده اند.

در همین حال نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روی ادامه حملات نظامی در نوار غزه تاکید کرده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *