دستگیری ۱۳ تن به اتهام غضب زمین در ولایت هرات

مقامات امنیتی ولایت هرات از بازداشت شماری از افراد زورگو، ولگرد و غاصب زمین خبر داده اند که در این ولایت مصروف فعالیت های غیرقانونی بودند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گفته میشود مقامات امنیتی ولایت هرات گفته اند ۱۳ تن از افراد ولگرد، غاضب زمین و زورگو را به اتهام غصب زمین های باشندگان ولسوالی انجیل ولایت هرات بازکرده اند.

در همین حال فاطمه جفعری عضوی شورای ولایتی ولایت هرات، با تایید این خبر گفته است که نیروهای امنیتی در این ولایت ۱۳ تن را به اتهام زور گوی و غضب زمین های مردم دستگیر کرده اند که در حال حاضر نیز تحت بازجویی قراردارند.

او علاوه کرد نیروهای امنیتی این افراد را در حالی از ولسوالی انجیل ولایت  دستگیر کرده است که این افراد با غصب یک زمین بالای آن رستورانت اعمار نموده بودند. ضمن این او افزود که در هنگام دستگیری این افراد از نزدشان یک قبضه کارد، یک قبضه شمشیر ، یک میل تفنگچه، بیش از ۱۰۰ کیلوگرام مواد مخدر و چندین نوع آلات موسیقی پیدا شده است.

این در حالی است که هرات یکی از ولایت غربی است که در این اواخر وجود افراد بی بند وبار و زورگو در این ولایت افزایش یافته است و هرزگاهی باشندگان مناطق مختلف این ولایت را مورد آزار و اذیت قرار میدهند.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *