دستگیری یک انتحاری و ۳ تن از سازماندهندگان آن در فراه

موظفین ریاست عمومی امنیت ملی یک عامل انتخاری و سه تن از سازماندهندگان حملات انتحاری و انفجاری را در ولایت فراه شناسایی و دستگیرکردند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، موظفین امنیت ملی در عملیات های ضد تروریستی این تروریستان شناسایی و بازداشت کردهخ اند.

براساس معلومات امنیت ملی کشور، یک تن انتحارکننده ملبس با جلیقه انتحاری (واسکت)  و سه تن سازماندگان حملات ترویستی همراه با یک عراده موتر سایکل بمب گذاری شده در ولایت فراه دستگیر شده اند.

محمد فرزند عبدالستار عامل انتحاری است که مدت چهار ماه در مدرسه “غون یاهوس” درشهر کویته پاکستان توسط استاد پاکستانی باشنده پنجاب آموزش انجام حملات انتحاری و انفجاری را دیده است.

این فرد قصد داشت که به دستور ملا الله گل یک تن از سازماندگان حملات انتحاری و انفجاری در شهر کویته، حمله انتحاری را بالای فرماندهی پولیس ولایت فراه انجام دهد که قبل از رسیدن به هدف همراه با یک عدد جلیقه انتحاری دستگیر شده است.

همچنین در یک اقدام دیگر موظفین ریاست عمومی امنیت ملی سه تن از سازماندگان حملات انفجاری بنام های حافظ عبدالحمید، جان محمد و پیر محمد را که قصد سازماندهی حمله تروریستی را توسط یک عراده موتر سایکل بمب گذاری شده را در شهر فراه داشت، دستگیر نموده اند.

افراد دستگیر شده اعتراف نموده اند که در ترور مولوی مومن خطیب امام مسجد جامع فراه قاضی محکمه ولایت فراه و ترور ولسوال گلستان این ولایت نیز دست داشته اند.

با دستگیری این افراد از چندین حمله خونین در ولایت فراه جلوگیری شد.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *