دستور شورای امنیت ملی برای تامین امنیت شهرکابل

جلسه شورای امنیت ملی به‌ریاست «محمد اشرف غنی» رئیس جمهور کشور به مسئولان امنیتی برای جلوگیری از بروز تهدیدات امنیتی در شهر و ولسوالی‌های کابل دستور داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، جلسه شورای امنیت ملی افغانستان، شام امروز دوشنبه در ارگ برگزار شد.

شورای امنیت ملی در این جلسه پلان چهارساله انکشاف نیروهای دفاعی و امنیتی کشور پس از بحث همه‌جانبه آن را مورد تائید قرار داد.

همچنین در این جلسه وزرای بخش دفاعی و امنیتی در مورد وضعیت امنیتی کشور به‌ویژه ولایات هلمند، ننگرهار، ارزگان، فراه، قندهار، غور، فاریاب، بادغیس و قندوز گزارش ارائه نمودند.

 شورای امنیت ملی بعد از بررسی همه‌جانبه وضعیت امنیتی کشور، ضمن ستایش از تلاش‌های هدف‌مند نیروهای دلیر دفاعی و امنیتی کشور در راستای جلوگیری از بروز تهدیدات تروریستی و هراس‌افگنانۀ دشمنان افغانستان، به ارگان‌های ذیربط به‌منظور بهبود وضعیت امنیتی کشور هدایات لازم صادر نمود.

همچنین در این جلسه شورای امنیت ملی ضمن شنیدن گزارش از وضعیت امنیتی شهر و ولسوالی‌های کابل، بعد از بحث‌های همه‌جانبه و ارزیابی تهدیدات و آسیب‌شناسی ساحات، دستورلازم را به‌منظور جلوگیری از بروز تهدیدات امنیتی در شهر و ولسوالی‌های کابل صادر کرد.

گفتنی است که در این جلسه رئیس اجرایی، معاون دوم ریاست جمهوری، وزرای دفاع، امور داخله رئیس امنیت ملی و شماری از جنرالان حضور داشتند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *