دستور جدید وزیر امور داخله برای تامین امنیت شاهراه ها

وزارت امور داخله افغانستان به تمام نیروهای امنیتی کشور دستور داده است که از تمام امکانات خود برای تامین امنیت شاهراه ها و بخصوص شاهراه کابل – هرات استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شاهراه کابل – هرات اخیرا شاهد ناامنی ها و آدم ربایی ها توسط گروه مسلح طالبان و نقابدار بوده و اخیرا ۳۱ تن از مسافرین مردم هزاره در ولایت زابل توسط افراد نقابدار ربوده شدند و هنوز در اسارت آنان هستند.

نورالحق علومی وزیر امور داخله افغانستان، روز چهارشنبه در یک نشست امنیتی با فرماندهان پولیس، امنیت شاهراه های کشور را مورد بحث قرار داد و به مسئولین امنیتی دستور داد که از تمامی امکانات در جهت تامین امنیت شاهراه کشور به ویژه شاهراه کابل-هرات استفاده نمایند.

وزیر امور داخله، به تمامی فرماندهان پولیس دستور داده است تا در تامین امنیت شاهراه های کشور و امنیت ولایات مربوطه خویش، تلاش های خود را شدت بخشیده و از تمام امکانات موجود در این زمینه استفاده کنند.

وزیر امور داخله تاکیدا به فرماندهان پولیس ولایت میدان وردک، غزنی، زابل، قندهار، هلمند، فراه و هرات، دستور داد تا امنیت شاهراه کابل-هرات را که از ساحه فعالیت آنان عبور می کند، به گونه جدی تامین نموده و همزمان در تامین امنیت ولایات مربوطه خویش، از هیچ گونه تلاشی دریغ نورزند.

وزیر امور داخله، در نشست امینتی امروز تاکید کرده است  که هیچ گونه تغافل، سهل انگاری و تعلل از سوی مسئولین امنیتی مربوطه پذیرفتنی نیست و باید هر چه عاجل امنیت این شاهراه تامین و زمینه رفت و آمد مسافرین به گونه درست و قابل اعتماد فراهم گردد.

Author

About Author