در ۴۸ساعت گذشته در میدان وردک چی گذشته است!

گزارشها از ولایت میدان وردک حاکی از آنست که که در ۴۸ ساعت گذشته، ۹ تن از شبه نظامیان طالب کشته، دو نفر زخمی و ده شورشی مسلح دیگر بازداشت شده اند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، در نتیجه عملیات های تصفیوی نیروهای امنیتی کشور در ولسوالی های چک، نرخ و سید آباد میدان وردک ده طالب مسلح به شمول یک تبعه پاکستانی که از وزیرستان می باشد، بازداشت شده اند .

همچنین در این عملیات شش طالب مسلح کشته و دو شورشی وزیرستانی زخمی شده اند در همین حال مقدار زیاد اسلحه و مهمات نیز به دست نیرو های امنیتی افتاده است.

در یک اقدام دیگر شب گذشته در منطقه دو راهی ولسوالی نرخ شش شورشی سوار بر یک موتر نوع تونس  و مجهز به راکت انداز که قصد حمله بر ساختمان لویه جرگه در کابل را داشتند شناسایی و بازداشت شدند .

در همین حال شب گذشته بر اثر حمله هوایی نیرو های ائتلاف در منطقه بازخول ولسوالی چک این ولایت شش شورشی سوار بر موتر سایکل کشته شدند.

براساس یک خبر دیگر دو میل راکت انداز و چهار میل پیکا و چهارده  میل کلاشینکوف که در یک موتر نوع کرولا جابه جا گردیده بود در اثر همین حمله هوایی از بین برده شده است .

براساس یک خبر دیگر در ولسوالی چک این ولایت مناطق بند چک بمبایی و نور خیل سه طالب وزیر ستانی زخمی و همکار دیگرشان زنده باز داشت شده است .

بر اساس یک خبر دیگر شب گذشته نیرو های امنیتی در مربوطات ولسوالی سید آباد منطقه  تنگی عملیات به راه انداختند که در نتیجه آن سه طالب مسلح کشته شده است .

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *