در سومین روزبازی های المپیک، افغانستان- کویت را برد

روز سوم  مسابقات المپیک آسیایی در کوریایی جنوبی با پیروزی ورزشکاران والیبال ساحلی افغانستان در مقابل کویت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تیم ملی والیبال ساحلی (ب) افغانستان مقابل تیم والیبال ساحلی کویت به میدان رفت که با نتیجه دو برصفر در دومین بازی خود به پیروزی دست یافت.

در این بازی تیم ملی والیبال ساحلی افغانستان با نتایج ۲۱ بر ۱۱ و ۲۱ بر ۱۸ مقابل کویت به پیروزی رسید.

در دیگر بازی تیم ملی والیبال ساحلی (ای) افغانستان با وجود برد در میدان اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۹ در راند دوم و سوم با نتایج ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۲ بازی را واگذار کردند تا در دومین بازی طعم دومین شکست را بچشند.

همچنان در بخش ووشو سلیم ظریفی در وزن ۷۰ کیلوگرام م که در دور اول استراحت داشت در دور دوم مقابل حریف کوریایی خود تن به شکست داد و از ادامه ی این مسابقات حذف شد.

از سوی هم توفیق و محمود بیک دو ورزشکار جودوی افغانستان نیز مقابل حریفان شکست خوردند و از ا دامه مسابقات کنار رفتند

توفیق در وزن ۱۰۰ کیلوگرام با حریف از کشور پاکستان رو برو شد و تن به شکست داد و محمود بیک مقابل در وزن ۹۰ کیلوگرام مقابل حریف از کشور قطر بازی را وگذار کرد

در بخش فوتبال هم تیم ملی افغانستان مقابل ازبیکستان با نتیجه ۵ بر صفر باخت تا با سه شکست با این مسابقات وداع کند.

تیم ملی فوتبال زیر سن ۲۳ سال افغانستان که در گروپ خود با تیم های بنگله دیش، هانگ کانگ و ازبیکستان همگروه بود با قبول سه شکست نتوانست به مرحله بعد صعود کند و از این مسابقات کنار رفت.

به این ترتیب تیم های فوتبال، ووشو و جودوی افغانستان بدون کسب مدال از این مسابقات حذف شدند و قراراست امروز تیم های والیبال ساحلی افغانستان در سومین بازی خود مقابل تیم های تایلند و اندونیزیا به میدان برود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *