در توازن ادارات دولتی غزنی توجه نشده است

0,,17908791_303,00رئیس اجرائیه حکومت بر عدم توجه بر توازن در ادارات و نهادهای دولتی ولایت غزنی مهر تائید زده و بر اقدامات جدی در این رابطه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرنامه دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه، داکتر عبدالله شام دیروز (۲۰جدی) با شماری از بزرگان و علمای دینی ولایت غزنی دیدار کرد.

در این دیدار، بزرگان و علمای غزنی مشکلات این ولایت را برشمرده و از حکومت خواستند تا برای جلوگیری از سقوط ولسوالی اندر، باید از مقاومتگران این ولسوالی حمایت شود.

به گفته آنان، بهبود وضعیت امنیتی، توازن و برابری در ادارات و تشکیلات دولتی، حمایت و پشتیبانی از قیام های مردمی در برابر مخالفان مسلح، فراهم نمودن زمینه مساعدت به خانواده های شهدا و مجروحین، بازگشایی مکاتبی که توسط مخالفان مسدود شده و توجه به زندگی مردم در ولسوالی های نا امن، از خواست های اصلی شان است.

در عین حال، داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه گفته های این بزرگان را تائید کرده و اظهار داشت که چالش های غزنی جدی است و برنامه های اساسی برای حل این مشکلات روی دست گرفته می شود.

وی تصریح کرد که ایجاد توازن در ادارات و نهادهای دولتی ولایت غزنی یک مشکل اساسی است و متاسفانه که تا کنون در این راستا توجهی صورت نگرفته است.

با این حال داکتر عبدالله تاکید کرد که در حل مشکل عدم توازن در ادارات دولتی غزنی، باید اقدامات لازم روی دست گرفته شود.

این در حالی است که چندی پیش ولایت غزنی در خطر سقوط جدی از سوی طالبان نیز روبرو شده بود.

Author

About Author