درگیری گارنیزیون مزارشریف با محافظین یک نماینده مجلس

نیروهای گارنیزیون شهری مزارشریف با محافظین یک نماینده پیشین بلخ در مجلس نماینده گان درگیر شده و برای مدتی نیز منزل وی را محاصره کردند.

منیراحمد فرهاد، سخنگوی والی بلخ به خبرگزاری خاورمیانه گفت که این رویداد صبح امروز (۷سنبله) در نزدیکی منزل اسدالله شریفی رخداده است.

به گفته وی، این رویداد برخاسته از یک سوءتفاهم بوده و برای مدتی شلیک نیز از سوی دو جانب رخداده است.

فرهاد اظهار داشت که در حال حاضر محاصره منزل آقای شریفی پایان یافته و هیئتی در حال بررسی رویداد است.

سخنگوی والی بلخ می گوید که هر کدام از طرفین در این درگیری مقصر باشد، مورد بازخواست و تحقیق قرار گرفته و برای آنها مجازات نیز در نظر گرفته می شود.

شماری از باشنده گان شهر مزارشریف نیز می گویند که شلیک های صورت گرفته باعث شده تا آنها از ترس حملات گروهی و هراس افگنی به منازلشان فرار کنند.

از سوی دیگر، اسدالله شریفی در گفتگو با خبرگزاری خاورمیانه گفت: «نیروهای گارنیزیون موترم را توقف داده و خواهان ارائه اسناد از راننده ام شدند و زمانی که راننده از موتر پایین شده، یک عضو گارنیزیون از پشت یخن وی گرفته و پرخاش کرده است.»

به گفته وی، بعد از این رویداد محافظ شخصی اش را بدون سلاح به محل رویداد فرستاده و نیروهای گارنیزیون با او هم برخورد زشت کرده و درگیری لفظی بین شان رخداده است.

شریفی گفت که نیروهای گارنیزیون بدون هماهنگی و خودسر دست به شلیک های هوایی زدند.

این عضو پیشین مجلس نماینده گان می گوید که سکرترش در شفاخانه است و خواهان رسیده گی جدی به قضیه است و عاملین آن باید به پنجه قانون سپرده شود.

همچنین وی محاصره منزلش را به صورت کامل رد کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *