درگیری های پراکنده در دفتر پاملرنه شهر کابل

بعد از حمله انتحاری شب گذشته در نزدیکی دروازه موسسه خیریه پاملرنه در شهر نو کابل، درگیری های پراکنده بعد از ۹ ساعت، همچنان در محل حادثه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، مهاجمین انتحاری حوالی ساعت یازده شب گذشته بعد از یک حمله انتحاری در نزدیکی دروازه موسسه پاملرنه، وارد تعمیر شده و با نیروهای امنیتی به درگیری پرداختند.

فریدون عبیدی، رئیس تحقیقات پولیس کابل در محل حادثه به خبرنگاران گفت که بعد از حمله انتحاری، دو مهاجم وارد دفتر پاملرنه شده اند.

به گفته وی، نیروهای ویژه پولیس حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۱۶سنبله) یکتن از مهاجمین را کشته و در حال حاضر یک مهاجم دیگر از داخل موسسه پاملرنه به صورت پراکنده با نیروهای امنیتی در حال درگیری است.

عبیدی اظهار داشت که تا حال سه فرد غیرنظامی در نتیجه این حمله و درگیریهای پراکنده زخمی شده است.

رئیس تحقیقات پولیس کابل اظهار داشت که نیروهای ویژه پولیس در تلاش هستند تا آخرین مهاجم را نیز از پا در آورند.

گفتنی است که در حال حاضر تمام مسیرهای منتهی به موسسه پاملرنه در عقب ساختمان نوی کابل بانک از سوی نیروهای امنیتی مسدود بوده و موترهای اطفائیه نیز در حال خاموش کردن آتشی هستند که در محل رخداده است.

در حالی که طالبان مسلح مسوولیت دو حمله روز گذشته در نزدیکی دروازه وزارت دفاع ملی را به عهده گرفته بودند؛ در مورد حمله بر دفتر پاملرنه تا حال اظهار نظر نکرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *