درگیری جلال آباد خاتمه یافت

n00062852-bبعد از کشته شدن دو حمله کننده، درگیری در نزدیکی ساختمان کنسولگری پاکستان در شهر جلال آباد به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، حوالی ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح امروز (۲۳جدی) یک حمله انتحاری در نزدیکی دروازه کنسولگری پاکستان صورت گرفته و بعد از آن نیز درگیری آغاز شد.

در ابتدا مقام ها در ننگرهار اظهار داشتند که حمله کننده وارد ساختمان کنسولگری شده و بالا این ساختمان حمله کرده اند که در نتیجه چهار پولیس کشته شده و سه غیرنظامی به شمول دو کودک مکتبی نیز زخم برداشته است.

اما بعد از آن که سخنگویان فرماندهی پولیس و والی از صحبت با رسانه ها به دلایل نامعلوم ممانعت کردند، نجیب الله دانش، معاون سخنگوی وزارت داخله در توئیتر خود نوشت که حمله کننده گان در یک منزل مسکونی نزدیک کنسولگری جابجا شده اند.

با این حال، جنرال ایوب سالنگی، معین وزارت امور داخله در توئیتر خود از ختم درگیری بالای کنسولگری پاکستان خبر داده و گفته است که دو حمله کننده در این درگیری کشته شده است.

این درحالی است که تا حال از تلفات ملکی و نظامی در این حمله جزئیات در دست نیست و سخنگویان والی و فرماندهی پولیس ننگرهار نیز تلیفون های خود را خاموش کرده و یا جواب نمی دهند.

حمله بالای کنسولگری پاکستان در حالی صورت می گیرد که چندی پیش کنسولگری هند در شهر مزارشریف آماج حمله شورشیان قرار گرفته بود.

Author

About Author