سیستم جدید امنیتی سید حسن نصرالله کشف شد

اگر چه حضور دبیر کل حزب الله لبنان در مجامع عمومی  به ویژه سخنرانی های  وی همواره خبر ساز و سر تیتر رسانه های جهان است  اما این بار سخنرانی اخیر وی در حاشیه شهر بیروت  در روز عاشورا  خیلی خبر ساز گردید .

به گزارش خبرگزاری خاور میانه، ‌ حضور سید حسن نصرالله در جمع عزاداران حسینی در روز عاشورا و سخنرانی او به قدر کافی خبر ساز بود تا اینکه رسانه ها تلاش کردند حاشیه هایی این سخرانی را نیز بر آن بیافزایند.

‌ سخنرانی سیدحسن نصرالله در  بیروت در روز عاشورا و کیف همراه محافظ وی توجه ویژه کاربران شبکه های اجتماعی و بیشتر پایگاه های خبری را به خود معطوف ساخت .

به گفته منابع لبنانی یکی از محافظان، هنگام سخنرانی سیدحسن نصرالله کیف دستی سیاهی در دست داشت که منجر به کنجکاوی بسیاری از مردم برای دانستن محتوای آن شد به گونه ای که روز پنجشنبه بیشتر رسانه های سیاسی جهان عرب این خبر را منتشر کردند.

اما کنجکاوی رسانه ها بالاخره نتیجه بخش بود و در خبرها اعلام شد که کیف سیاهی که در دست محافظ وی بوده است، در واقع یک سپر تاشو ضد گلوله و بسیار پیشرفته است که در برابر هرنوع گلوله ای مقاومت دارد.

به گفته این منابع این سپر که به طور گسترده توسط اسکاتلندیارد و برای عملیات ضد تروریستی استفاده می شود در مقابل بمب های دستی آتش‌زا نیز مقاوم است و در اوضاع فوق العاده و بحرانی کاربرد به سزایی دارد.

قدرت این سپرهای به اصطلاح مسافرتی و قابل حمل به گونه ای است که می تواند جلوی گلوله های  کلاشینکوف را بگیرد و پس از باز شدن قادر است، مساحت مناسبی را پوشش دهد و امکان خارج شدن سریع شخص را از صحنه ترور مهیا کند.

سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان از شخصیت های پر نفوذ کشورهای جهان اسلام و عرب است و در کشور های غربی نیز طرفدار های دارد و ایشان از رهبران موفق کشور های عرب بود است که همیشه علیه استبداد و ظلم سخن به زبان آورده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *