داکتر عبدالله عبدالله پل‌های پشت سر خود را ویران می‌کند

داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی امروز دوشنبه (۶قوس) در جلسه شورای وزیران به سخنان محمدمحقق معاون دوم ریاست اجراییه که در ایران از حضور رزمنده‌گان اسلامی در جنگ سوریه بر ضد گروه تروریستی داعش استقبال کرده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، داکترعبدالله عبدالله در شورای وزیران گفت که پالیسی حکومت افغانستان این نیست که شهروندان اش در جنگ در بیرون از کشور بر ضد داعش کشته شوند و یا هم حضور داشته باشند، بل بر ضد داعش در داخل کشور مبارزه صورت گیرد.

این در حالیست که داکتر عبدالله عبدلله به همکاری صلاح الدین ربانی، استاد محقق و استاد عطا محمد نور توانست رییس اجراییه شود و حال که رابطه خود را با اظهارات بیجا خود در مورد این‌ها در حال خراب کردن است، پلان انتخابات بعد را با کی‌ها خواهد گرفت.

به باور آگاهان داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی محبوبیت خود را در میان مردم وسیاسیون از دست داده است و حال دست به دامن کشورهای خارجی است تا بتواند حمایت شان را در انتخابات آینده بدست بیاورد و اظهارات اخیر رییس اجراییه در حالی صورت می‌گیرد که بعد از سفر چند روز آمریکا به کشور برگشته است.

 

 

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *