داودزی با مولانا فضل الرحمن دیدار کرد

رئیس دارالانشای شورای عالی صلح و نماینده خاص رئیس جمهور در امور منطقه یی برای اجماع، با مولانا فضل الرحمن رئیس جمعیت علمای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، شورای عالی صلح امروز (۱۹جدی) خبر داده است که عمر داودزی و هیئت همراه او در ادامه سفر به پاکستان ضمن دیدار و گفتگو با مولانا فضل الرحمن از او خواست که گام های عملی برای پروسه صلح افغانستان بردارد.

در خبرنامه آمده است که در این دیدار داودزی همکاری علمای پاکستان در حمایت از پروسه صلح و آغاز مذاکرات صلح بین حکومت و طالبان را مهم دانست و ضمن اینکه در مورد پروسه صلح افغانستان به مولانا فضل الرحمن معلومات داد، از وی خواست با برداشتن گامهای عملی در این پروسه همکاری نموده و نقش سازنده ای ادا کند.

به اساس خبرنامه، مولانا فضل الرحمن، ضمن استقبال از پیشرفت های پروسه صلح افغانستان، وعده داد تا در راستای آوردن صلح به افغانستان اقدام های عملی روی دست گیرد.

گفته می شود که در این دیدار دو طرف روی برنامه ریزی و برگزاری نشست مشترک علمای دینی افغانستان و پاکستان نیز گفتگو کرده اند.

از سویی هم داودزی روز گذشته با مخدوم شاه محمود قریشی وزیر خارجه پاکستان نیز دیدار داشت و روی موضوعات مهم مربوط به پروسه صلح افغانستان با طالبان گفتگو کرد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *