داعش مردم تونس به حملات تروریستی تهدید کرد

گروه تروریستی داعش با برعهده گرفتن مسئولیت ترور دو مخالف تونسی تهدید کرد که عملیات تروریستی در این کشور را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گروه تروریستی داعش با انتشار یک فایل تصویری، با برعهده گرفتن مسئولیت ترور شکری بلعید و محمد البراهمی دو مخالف بارز تونسی تهدید کرد که عملیات تروریستی در این کشور را ادامه خواهد داد.

در این فیلم منتشر شده در یکی از پایگاههای اینترنتی تحت عنوان “پیامی به اهل تونس”  که هنوز صحت آن از سوی منابع مستقل تایید نشده برگزاری انتخابات در تونس محکوم شده و برعهده گرفتن مسئولیت ترور شکری بلعید و محمد البراهیمی از مخالفان سرشناس تونسی در سال ۲۰۱۳ است.

تونس یکشنبه آینده شاهد برگزاری دور دوم سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری است.

در این نوار حدودأ ۷ دقیقه ای، یک سخنگو با لباس نظامی و حامل سلاح، خطاب به مردم تونس می گوید: ای اهل تونس با این انتخابات شما را به کفر و شرک فرا می خوانند.

این مرد که در نوار ویدئویی ابومقاتل معرفی شده، افزود: پیام من به طاغوتیان تونس و نظامیانش این است: بین ما و شما سلاح است (سلاح حکم می کند). بله ای طاغوتیان، ما شکری بلعید و البراهمی را ترور کردیم.

ابومقاتل گفت: به خواست خدا باز خواهیم گشت. بعد از سخنان ابومقاتل، یک جنگجوی دیگر درحالی که پشت سرش پرچم داعش بود، خطاب به “طاغوتیان” گفت: به خدای بزرگ قسم می خورم که سینه های ما جز با سربریدن این مرتدها و مکیدن خون آنها آرام نخواهد گرفت و ما با بسته های انفجاری و سلاح و کلاشینک می آییم و تا بر افراشتن پرچم “توحید” از پا نخواهیم نشست.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *