داعش در مساجد شراب میفروشد

گروه داعش پس از تصرف موصل تاکنون بیش از ۵۰۰ تروریست وارد این شهر شده اند که اکنون با استفاده از نام اسلام در مساجد و عبادتگاه ها مشروب به فروش میرساند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، تروریست های داعش حرمت مساجد و عبادتگاه ها را شکسته و اقدام به فروش مشروبات الکلی و انجام اعمال منافی عفت در مساجد و حسینیه های شیعیان، مساجد اهل تسنن، کلیساهای مسیحیان می کنند.

سالم جمعه، رییس شورای احرار میگوید: که تکفیرهای داعش عبادتگاه ها را به محلی برای فروش مشروبات الکلی تبدیل کرده اند و اهالی موصل از دولت می خواهند تا آنان را از شر داعش نجات دهد.

داعشی ها همچنین اقدام به قطع نمودن لوله های مرکزی انتقال آب در منطقه السعدیه کردند تا به این شکل شهروندان را مجبور به پیوستن به انان و حمل کردن سلاح نمایند.

تروریست ها با بریدن سر اسیران و نظامیان به خانواده های انان اطلاع میدهد که اگر خواهان جسد بدون سر فرزندان خود هستند موظف به پرداخت ده هزار دالر می باشند .

داعشی ها در کشور سوریه نیز عملیات تروریستی بزرگی انجام می دهند ، اما از سوی دیگر به شدت مورد هجوم شهروندان قرار می گیرند؛ به عنوان نمونه افراد مسلح یکی از عشیره ها در شهرک الکشکیه، نه تن از تروریست های داعش با ملیت بلژیکی و مصری را کشتند.

آن ها در این کشور نیز اقدام به تخریب ضریح ها و قبرها در حلب و شمال می کنند که ویرانی ۱۵ قبر در قبرستان البلده و منفجرکردن ضریح خلیفه اموی سلیمان بن عبدالملک و عبدالله بن مسافع القرشی از صحابه های پیامبر (ص) نمونه ای از این بی احترامی و تخریب است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *