داعش تلاش دارد آتش اختلافات مذهبی را برافروزد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: داعش تلاش دارد آتش اختلافات و درگیریهای مذهبی

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: داعش تلاش دارد آتش اختلافات و درگیریهای مذهبی را در کشورهای عربی و اسلامی برانگیزد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پیامی به شیخ دکتر احمد الطیب شیخ الازهر اقدام اخیر گروه تکفیری تروریستی داعش در سربریدن ۲۱ مصری در لیبی را محکوم کرد.

دبیرکل مجمع تقریب در این پیام تاکید کرده است: با نهایت تاسف و تأثر خبر کشته شدن ۲۱نفر از برادران قبطی مصری خود توسط گروه تروریستی داعش را دریافت کردیم؛ گروهی که هر روزه اخبار جنایتهای ضد انسانی انها بر ضد افراد بی گناه اعم از مردان و زنان را می شنویم.

وی افزود: گروه داعش تلاش دارد آتش اختلافات و درگیریهای مذهبی در کشورهای عربی و اسلامی را که در راستای خدمت به سردمداران غربی خود و اسرائیل تجاوزکار و همپیمانان منطقه ای آن است، برانگیزد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شدت این جنایت زشت را محکوم می کند؛ به شما و خانواده شهدای این حادثه تسلیت می گوییم و همبستگی خود با شما و ملت بزرگ مصر را در رویارویی با این گروه جنایتکار اعلام می کنیم.

دبیرکل مجمع تقریب همچنین تاکید کرد: از خدای سبحان مسئلت داریم شما را در جهاد با تکفیریها و تروریستهای متجاوز یاری کند و امت اسلامی و خصوصا ملت مصر را از شر تروریسم و تکفیر رهایی بخشد و راه شما را در وحدت اسلامی و تقریب بین مسلمانان استحکام بخشد و همچنین امت اسلامی و مقاومت آن را در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل پیروز گرداند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *