حکومت پاکستان در آستانه سقوط

رئیس جمهور پیشین و مشاور حزب مردم (PPP) پاکستان با انتقاد از شیوه حکومتداری جدید این کشور گفته است دولت جدید پاکستان در آستانه سقوط قرار دارد.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، روزنامه «داون» پاکستان گزارش داده است که «آصف علی زرداری»، در میان جمعی از مردم شهر صدیق آباد این کشور با انتقاد شدید از سیاست های «عمران خان»، نخست وزیر جدید پاکستان گفته است که وی قادر به مدیریت درست از اقتصاد کشور نیست و حتی نمیتواند وعده های بی اساس خودش را محقق کند.

او ادامه داد: «حکومت عمران خان دوامی نخواهد کرد و در آینده نزدیک شاهد سرنگونی این حکومت میباشیم».

زرداری همچنان وعده داد که حزبش بزودی قدرت را بدست خواهد گرفت و به مناطقی که در آن نفت و گاز استحصال میشود امتیاز خاص داده خواهد شد.

در عین حال، سخنگوی حزب مردم گفت که نخست وزیر پاکستان در ۱۰۰ روز نخست کاری خود هیچ کار تاثیرگذاری انجام نداده است و قسمیکه با رویا پردازی و وعده های دورغین به روی کار آمده بود در جریان این ۱۰۰ روز نیز مردم را در سونامی تورم و گرانی غرق کرده است.

این در حالی است که در این اواخر همزمان با گذشت بیشتر از ۳ ماه از دوره کاری حزب تحریک انصاف پاکستان به رهبری عمران خان، انتقادهای شخصیت های سیاسی و احزاب از نحوه عملکرد وی در بخش های مختلف دولت به ویژه اقتصاد شدت گرفته است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *