۴ عامل انتحاری در ولسوالی چهاربرجک نیمروزکشته شدند

وزارت امور داخله اعلام کرد که یک گروپ ۴ نفری مهاجمان انتحاری حوالی ساعت ۳:۵۰ دقیقه بعد از ظهر امروز (سه شنبه) که میخواستند ساختمان ولسوالی چهار برجک ولایت نیمروز را مورد هدف قرار بدهند قبل از رسیدن به هدف از سوی نیروهای امنیتی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این مهاجمان مجهز با جلیقه های انتحاری و سلاح های سبک بوده اند .

مقامات امنیتی ادعا کرده اند که این مهجمان پس از شناسایی پولیس ملی کشور کشته شده اند و هیچ یکی از آنان موفق نشده اند که هدف مورد نظرشان را هدف قرار دهند.

براساس معلومات وزارت داخله، یکی از مهاجمان انتحاری مواد حامل اش را در مقابل مدیریت امنیت ملی ولسوالی چهاربرجک منفجر ساخته، دو دیگر از انتحار کنندگان در بازار ولسوالی مواد حاملش ار منفجر کرده و ۱ انتحاری دیگر در جوار مسجد جامع ولسوالی چهار برجک قبل از رسیدن به هدف، از سوی پولیس ملی کشته شده است.

در این رویداد به نیروهای نظامی و افراد ملکی آسیبی نرسیده است.

وزارت امورداخله کشور این عمل غیر اسلامی و غیر انسانی دشمنان را به شدت محکوم نموده ، شجاعت و مورال عالی نیروهای امنیتی ولایت نیمروز را در مورد سرنگونی انتحار کنندگان تمجید کرده است.

قبلا گزارش شده بود که چهار تن از مهاجمان توسط نیروهای امنیتی کشور از پا در آمده اند اما یکی از مهاجمان به داخل ساختمان ولسوالی در حال تیراندازی به نیروهای امنیتی است.

براساس گزارشهای تائید ناشده در این حمله شماری از سربازان پولیس ملی و افراد ملکی کشته و زخمی شده اند چیزی که تا کنون نیروی امنیتی آن را تائید نکرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *