حمله یک سرباز بالای موتر مسافربری در شاهراه هرات ـ قندهار

هرچند که شاهدان عینی می‌گویند که در نتیجه تیراندازی یک سرباز امنیتی بالای یک موتر مسافربری در شاهراه هرات ـ قندهار، سه تن جان باخته و دو تن زخمی شده‌اند؛ اما مقام‌های محلی فراه این گفته‌ها را رد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، یک سرباز امنیتی صبح امروز (۱۵سنبله) بالای یک موتر مسافربری نوع ۴۰۴ در منطقه فراه‌رود ولایت فراه در مسیر شاهراه هرات ـ قندهار شلیک کرد.

شاهدان عینی می‌گویند که این رویداد زمانی رخداد که راننده موتر به هشدار توقف پولیس توجه نکرده و بعد از آن سرباز پولیس که قصد گرفتن پول از راننده را داشت، بالای آن شلیک کرد.

به گفته این شاهدان، در این رویداد، ۲ کودک و یک مرد جان باخته و دو تن دیگر زخمی شدند.

اما ناصر مهری، سخنگوی والی فراه در گفتگو با خبرگزاری خاورمیانه اظهار داشت که این رویداد بعد از آن رخداده که راننده موتر به هشدار پولیس توجه نکرده و با سرعت بالا تصمیم به گذشتن از کمربند امنیتی را داشت.

وی گفت که پولیس نیز به ناچار بالای موتر شلیک کرده که در نتیجه تنها شیشه موتر شکسته که فرمانده پوسته و پولیس حمله‌کننده خسارت شیشه را به راننده پرداخته‌اند.

مهری در مورد تلفات مسافران در این حمله اظهار بی‌خبری کرد و گفت که گزارشات رسیده به آنها نشان می‌دهد که در این رویداد به هیچ‌کدام از مسافران آسیب نرسیده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *