حمله هوایی رژیم اسرائیل به مرکز تحقیقات علمی سوریه در دمشق

منابع رسانه ای اعلام کردند رژیم اسرائیل مرکز پژوهش های علمی در “جمرایا” در ریف دمشق را هدف حمله موشکی قرار دادند که از سوی سامانه دفاع هوایی سوریه خنثی گردید.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، در پی حمله موشکی رژیم اسرائیل صدای انفجارهای مهیبی در منطقه جمرایا واقع در ریف دمشق شنیده شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده سامانه دفاع هوایی سوریه توانست حملات موشکی رژیم اسرائیل که قصد داشت این منطقه را هدف قرار دهد خنثی کند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های رژیم اسرائیل بر فراز روستای جمرایا واقع در منطقه قدسیا در ولایت ریف دمشق به پرواز درآمدند و مرکز پژوهش‌های علمی را مورد هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه المیادین همچنین گزارش داد که مدافعه هوایی سوریه سه موشک از میان شش موشک پرتاب شده به سمت جمرایا را رهگیری کرد.

پیشتر جنگنده‌های رژیم اسرائیل چندین بار این منطقه را مورد هدف قرار داده بودند.

تلویزیون رسمی سوریه نیز گزارش داد که رژیم اسرائیل چند موشک به سمت یک پایگاه نظامی در ریف دمشق شلیک کرده و سامانه دفاع هوایی سوریه توانستنه آنها را خنثی کند.

هنوز رژیم‌ اسرائیل واکنشی به انتشار این اخبار نشان نداده است. این رژیم معمولاً در خصوص حملات هوایی و موشکی خود به سوریه واکنش رسانه‌ای نشان می‌دهد. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل پیشتر به صورت محرمانه نسبت به بمباران سوریه اعتراف کرده بود.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *