حمله موشکی امریکا، سوریه را برای نابودی تروریسم مصمم تر کرد

ریاست جمهوری سوریه در واکنش به حمله موشکی امریکا به پایگاه هوایی سوریه اعلام کرد که تجاوز امریکا ناشی از کوته‌بینی این کشور بوده و دمشق را برای مبارزه با تروریسم مصمم تر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ریاست جمهوری سوریه این حمله را تجاوز ظالمانه و آشکاری قلمداد کرد و تأکید نمود که آنچه امریکا انجام داد، فقط یک رفتار زشت غیر مسئولانه است که ناشی از کوته بینی، تنگ نظری و بستن چشم به روی واقعیت سیاسی و نظامی است.

ریاست جمهوری سوریه تاکید کرد این رفتار امریکا، در پس تبلیغات توهمی و دروغینی صورت گرفت که تکبر این نظام را برای این تبلیغات سیاسی و نظامی تغذیه کرد.

ریاست جمهوری سوریه ادامه داد: دست زدن امریکا به این اقدام زشت از رهگذر هدف قرار دادن فرودگاه یک حکومت دارای حاکمیت، قطعا بار دیگر مؤید اظهارات سوریه است مبنی بر اینکه دولت های این نظام سیاست های عمیق آن را تغییر نمیدهند؛ سیاست هایی که بر اساس هدف قرار دادن کشورها، به زانو درآوردن ملت ها و تلاش برای سیطره بر دنیا است.

همچنین ریاست جمهوری سوریه در پایان تأکید کرد، اگر نظام امریکا فکر میکند که با این تجاوز توانسته مزدوران خود و گروههای تروریستی حاضر در سوریه را حمایت کند، سوریه تأکید دارد که این تجاوز دمشق را برای حمله به این مزدوران تروریست مصمم تر کرده و سبب شده که به نابودی آنان ادامه دهند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *