حمله انتحاری در مقابل کنسولگری هند در جلال آباد

براساس گزارشها حوالی ۱۰:۰۰ امروز یک عامل انتحاری سوار بر موتر نوع کرولا خود را در مقابل کنسولگری هند در شهر جلال آباد منفجر کرده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به دنبال این حمله انتحاری تروریستان مسلح حمله گروهی را به ساختمان کنسولگری هند انجام داده اما با مقاومت محافظین کنسولگری مواجه شده اند.

براساس گزارشها یکی یا دو تن از تروریستان موفق شده تا به داخل کنسولگری شود اما مقامات امنیتی تا کنون در این مورد چیزی نگفته اند.

 کنسولگری هند و پاکستان در یک ساحه موقعیت دارند و شاهدان عینی گفته اند با انفجار اولی برخى از شیشه هاى دور و بر بکلی شکسته و به دنبال آن صدای تیر اندازی نیز به گوش رسیده است.

شاهدان عینی به خبرنگار خاورمیانه گفته اند که اطراف رویداد حمله توسط نیروهای امنیتی محاصره شده و اجاز عبور و مرور به کسی داده نمی شود و از سوی هم صدای تیراندازی به شدت به گوش می رسد.

به گفته آنان براساس صدای شلیک و تیر اندازی که از سوی مهاجمان از داخل ساختمان کنسولگری صورت گرفته نشاندهنده آنست که آنان (مهجمان) مجهز با سلاح سبک و سنگین هستند. براساس گزارشهای تا کنون هشت تن از افراد ملکی در این رویداد کشته و ۲۱ نفر دیگر زخمی شده اند.

مقامات پولیس ننگرهار از ختم این درگیری سخن گفته اند اما شاهدان عینی می گویند تا کنون صدای تیراندازی در ساحه به گوش میرسد.

تا کنون شمار دقیق کشته وزخمی های این رویداد مشخص نشده است. با این حال گروه طالبان در تماس با رسانه ها مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته و در قبل مسئول چنین عملیات ها طالبان بوده و با کمال افتخار مسئولیت پذیر می شدند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *