حمله انتحاری به یک مهمان خانه خارجی در کابل

لحظاتی پیش یک عامل انتحاری موتر بمب گذاری شده حامل اش را در نزدیکی در ورودی یک مهمان خانه خارجی در شرق مرکز شهر کابل منفجر کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این حمله ساعت ۹:۱۵ دقیقه شب در جاده پلچرخی در منطقه “سه راهی گمرک” از مربوطات حوزه نهم پولیس کابل صورت گرفت و به دنبال این رویداد صدای تیراندازی نیز شنیده شده است.

مقامات امنیتی کابل با تایید این انفجار گفته اند که این حمله در مهمان خانه “گرین ویلیج” مربوط شهروندان خارجی صورت گرفته است.

 براساس گزارشهای اولیه در این حمله شماری از نیروهای پولیس نظم عامه افغانستان کشته و زخمی شده اند اما تاکنون در باره تلفات دقیق این رویداد خبری در دسترس رسانه ها قرار نگرفته است.

برخی گزارشها حاکی است که این حمله توسط چهار عامل انتحاری صورت گرفته است.

به دنبال این حمله راه های که به محل رویداد منتهی می شوند توسط نیروهای امنیتی افغانستان مسدود شده و اجازه رفت و آمد به کسی داده نمی شود.

این در حالیست که ریاست عمومی امنیت ملی افغانستان روز چهارشنبه اعلام کرد که اخیرا ۶۸ درصد حملات انتحاری در شهرهای بزرگ افغانستان افزایش یافته است.

حشمت الله ستانکزی، سخنگوی فرماندهی پولیس می گوید که چهار مهاجم انتحاری به این مهمان خانه حمله کردند و ابتدا یکی از مهاجمان موتر بمب گذاری را به در ورودی مهمان خانه منفجر کرده و سه تن از آنان پس از تیراندازی نیروهای امنیتی کشته شده اند.

به گفته وی، در این حمله ۲ شهروند خارجی و یک محافظ مهمانخانه زخمی شده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *