حملات فزیکی علیه مسلمانان در آمریکا افزایش یافته است

نتیجه یک نظرسنجی تازه نشان میدهد که حملات فیزیکی علیه مسلمانان  در آمریکا نسبت به سال گذشته به شکل چشم گیری افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، موسسه پژوهشی “پیو” اعلام کرد که نتایج نظر سنجی این موسسه بیانگر این که است که سال ۲۰۱۶ نسبت به سال ۲۰۱۵ حملات فزیکی علیه مسلمانان در آمریکا ۴۰ درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری اسپوتنیک از واشنگتن نوشت: این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که میزان حملات فیزیکی علیه مسلمانان در آمریکا در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار از میزان این نوع حملات در سال ۲۰۰۱، یعنی سال حملات ۱۱ سپتامبر به نیویورک و واشنگتن، فراتر رفته است.

براساس گزاش منتشر شده در سال ۲۰۱۶ حدود ۱۲۷ تن از مسلمانان آمریکا هدف حملات فیزیکی قرار گرفته اند، این رقم در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۰۱ به ترتیب ۹۱ و ۹۳ نفر بود.

موسسه پیو در ادامه گزارش خود می افزاید در سال ۲۰۱۶ تعداد ۱۴۴ مورد ارعاب و تهدید علیه مسلمانان در آمریکا گزارش شد. این رقم در سال قبل از آن ۱۲۰ مورد بود.

موسسه پیو در ادامه گزارش خود آورده است که در سال ۲۰۱۶ تعداد ۱۴۴ مورد تهدید علیه مسلمانان در آمریکا گزارش شده است که این رقم در سال قبل از آن ۱۲۰ مورد گزارش شده است.

 

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *