حمایت گل آغاشیرزی از تیم اصلاحات و همگرایی

محمدشفیق گل آغاشیرزی از نامزدان ریاست جمهوری کشور، حمایت خود را از تیم پیشتاز “اصلاحات و همگرایی” در انتخابات به رهبری داکترعبدالله عبدالله رسما اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، گل آغاشیرزی از جمله هشت تن از کاندیدای ریاست جمهوری بود که به نام بلدوزر مسما گردیده است.

آقای شیرزی امروز(شنبه ۱۲ ثور) حمایت رسمی خود و تیم اش را از تیم پیشتاز اصلاحلات و همگرایی در انتخابات ریاست جمهوری در یک نشست خبری در کابل اعلام کرد.

داکتر عبدالله عبدالله رقیب اصلی داکتر اشرف غنی احمدزی در این دور از انتخابات پیشترین آرا را نسبت به سایر نامزدان بدست آورده اما کمیسیون مستقل انتخابات گفته است که هیچ یک از نامزدان ۵۰ درصد از آرا را بدست نیاورده و احتمال دارد که انتخابات به دور دوم برود.

قرار است نتایج انتخابات ۱۶ حمل به ۲۴ ماه ثور رسما اعلام شود و در صورت که هیچ یک از نامزدان موفق به کسب ۵۰ درصد از آرا نشود، دور دوم انتخابات در فاصله دو هفته یعنی در هفتم ماه جوزای سال جاری با رقابت داکتر عبدالله و اشرف غنی برگزار می شود.

هم اکنون کمیسیون رسیدگی به شکایت های انتخاباتی مصروف بررسی شکایت های درج شده از سوی نامزدان با حضور ناظرین داخلی و خارجی می باشد و بیشترین شکایت از تیم اصلاحات و همگرایی درج شده است.

از مجموع ۱۲۶ شکایت درج شده در کمیسیون شکایت های انتخاباتی، ۱۲۱ آن مربوط به تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله، دو شکایت از اشرف غنی احمدزی و سه شکایت دیگر از دو نامزد دیگر ریاست جمهوری می باشد.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *