حمایت فرمانده نیروی قدس ایران از نهضت های اسلامی

00_56e64c5415d6dچند روز خبری در رسانه ها منتشر گردیدکه موجب شگفتی همگان شد ؛ خبری مبنی بر سلب تابعیت علامه ای توانا و عالمی برجسته به نام شیخ عیسی قاسم رهبر دینی مسلمانان بحرین بود. این نامه به حدی غیرمنتظره و شوک آور بود که از همان ابتدا مورد اعتراض مقامات و افراد سرشناس منطقه را متوجه این جزیره کوچک نمود .

یکی از افراد معترض که آوازه اش این روزها در بین مردم عراق ، فلسطین و سوریه و برخی کشورهای منطقه پیچیده است شخص قاسم سلیمانی بود. ایشان از همان ساعات اولیه انتشار این خبر نامه قاطعانه ای به رژیم آل خلیفه نوشت و در آن به حکام آل خلیفه هشدار داده است که به زودی تبعات این اقدام دامن این رژیم را خواهد گرفت ، وی در این نامه اشاره ای به گستاخی مقامات آل خلیفه و سکوت سازمان ملل در قبال این اقدام سخیفانه رژیم بحرین و این اقدام را محکوم کرده است.

اما هدف نویسنده از این نوشتار آنست که جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود به دنبال حمایت از ارزشهای اسلام ناب محمدی است، و در این مسیر از تمام ظرفیتها برای پشتیبانی از نهضت های آزادی بخش ، احزاب و گروههای مقاومت بکار خواهد برد و از هیچ تلاشی برای تحقق آرمانهای اسلام فروگذار نخواهد کرد.

از چندسال قبل که آمریکا ( صهیونیسم بین الملل ) در سوریه آتش جنگ را به کمک گروه تروریستی داعش روشن کرد تنها فردی بود که به کمک این مردم ستمدیده شتافت سرلشگر قاسم سلیمانی بود و در این مسیر به موفقیت های چشمگیری دست یافت ، بطوری که اگر داعش و سایر گروههای تروریستی روال عادی را پیش میرفتند تا کنون دولت اسلامی عراق و شام تشکیل شده بود، ولی تنها کسانی که توانستند جلوی این تروریستها بایستند نیروهای نظامی عراقی و سوری به کمک سرلشکر قاسم سلیمانی و مستشاران ایرانی خود بود .

در نهایت باید اشاره کرد که جمهوری اسلامی ایران هرگاه حرفی از حمایت دوستان منطقه ای خود بر زبان آورده است پای عهد خود ایستاده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ، که برای اثبات این ادعا میتوان عملکرد سالهای اخیر سرلشگر قاسم سلیمانی را در کشورهای فلسطین و عراق و علی الخصوص سوریه مشاهده نمود و در این مسیر کمک شایانی به ثبات و آرامش در منطقه خاورمیانه کرده است.

Author

About Author