حماس: محمود عباس مشروعیت خود را از دست داده است

740432dd-774a-4c84-be88-a76a233e0b17_16x9_600x338یکی از رهبران بلندپایه جنبش حماس اعلام کرد رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مشروعیت خود را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، “زیاد ظاظا” محمود عباس را متهم کرد برای منحرف کردن افکار عمومی و دور زدن انتفاضه قدس و سوق دادن نگاه ها از انتفاضه به سوی امور دیگر تلاش می کند.

ظاظا گفت: جنبش حماس رفتار محمود عباس را اقدامی غیر ملی می داند. وی افزود رییس تشکیلات خودگردان فلسطین مدت زمان طولانی است که مشروعیت خود را از دست داده است وی دیگر نماینده مردم فلسطین چه در سطح رسمی و چه غیر رسمی نیست.

این عضو ارشد جنبش حماس تاکید کرد محمود عباس بهتر است از انتفاضه قدس حمایت و هماهنگی امنیتی با رژیم اشغالگر اسراییل را متوقف کند. تشکیلات خودگردان فلسطین باید همه فلسطینیان بازداشت شده در زندان های خود را آزاد کند و نباید با استفاده از دستگاه امنیتی وابسته به خود علیه زنان ، مردان، کودکان و جوانان انتفاضه قدس توطئه کند.

ظاظا تصریح کرد محمود عباس بهتر است حامی ملت فلسطین باشد و نباید برای محقق شدن مطالبات دستگاه امنیتی اسراییل تلاش کند و نباید به همکاری و هماهنگی امنیتی با این رژیم مباهات کند.

ظاظا تلاش های محمود عباس را برای منحرف کردن توجهات از انتفاضه کنونی قدس تلاشی بیهوده و شکست خورده توصیف و تاکید کرد انتفاضه روز به روز عمیق تر و ریشه دار تر می شود و همه گروه ها و احزاب فلسطینی باید در زمان کنونی از آن حمایت سیاسی و مالی کنند.

Author

About Author