حل مشکل ویزای امارات برای شهروندان افغانستان

dubai-visa-information-uae1شهروندان افغانستان که پیش از این با مشکل گرفتن ویزا و ورود به کشور امارات متحده عربی بودند، دیگر با این مشکل روبرو نبوده و مشکل ویزای آنها حل شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه و به نقل از خبرنامه وزارت امور خارجه، این مشکل در دیدار صلاح الدین ربانی وزیر امور خارجه با جمعه محمد الکعبی شارژدافیر سفارت امارت متحده عربی مقیم کابل مطرح شد.

بعد از بحث های زیاد در این رابطه، قرار شد تا برای حل مشکل دریافت ویزای امارات، جزئیات پاسپورت‌ های قبلی دست‌ نویس در صفحه اخیر پاسپورت‌ های جدید (الکترونیکی) درج شود.

امارات متحده عرب، پیش از این برای شهروندان افغانستان که پاسپورت الکترونیکی داشتند، ویزا صادر نمی‌ کرد و مدار اعتبار برای آنها، مشخصات شهروندان در پاسپورت های دست نویس بود.

همچنین شارژدافیر سفارت متحده عربی مقیم کابل، دعوت‌ نامه اشتراک در کنفرانس بنی یاس تحت عنوان «صلح و امنیت در خاورمیانه» را به وزیر امور خارجه تسلیم کرد.

صلاح الدین ربانی هم بعد از دریافت دعوت نامه اظهار داشت که در حال حاضر، کشورهای منطقه با چالش ‌های زیاد روبرو هستند و کنفرانس بنی یاس فرصت خوبی برای گفتگوها برای حل این چالش‌ ها است.

Author

About Author