حقوق بشر اسرائیلی!

فلطسین و مردم این کشور از مدت ها به این سو درگیر جنگ بوده و بخش های عمده ای از مرزهای آن نیز به روی رفت و آمد مسدود بوده و در کنار آن، انواع خشونت ها نیز بر عابرین و مردم این کشور انجام می شود.

در روند خشونت های روا داشته شده بر مردم فلسطین، حتی زنان نیز دور نمانده و با بدترین بی حرمتی ها از سوی نظامیان صهیونیست روبرو شده اند.

نظامیان صهیونیست در خشونت های اعمال شده شان بر زنان حتی از اصول و حرمت انسانی پا فراتر گذاشته و حقوق بشری که شعار کشورهای غربی است را نیز زیر پا کرده اند.

در تازه ترین ویدیویی که به دسترس خبرگزاری خاورمیانه قرار گرفته است؛ رفتار دور از اخلاق و حقوق بشر نظامیان صهیونیست در نوار غزه به وضوح دیده می شود که در برابر زنان که شماری از آنها خبرنگار هستند نیز صورت گرفته است.

نظامیان صهیونیستی در برخورد و ممانعت زنان برای عبور به آن سوی مرز از هر خشونتی استفاده کرده و هر کدام از آنها یک زن را زیر دست و پای خود می اندازند.

این نظامیان بارها و بارها یک زن را مورد لت و کوب قرار داده و با خشونت کامل بر وی حمله می کنند.

اسرائیل و رژیم صهیونیستی که خود را زا صاحبان و طلایه داران حقوق بشر به ویژه حقوق زنان می داند و با شعار حفظ حقوق زنان به کشورهای اسلامی نفوذ کرده اند، در ابتدا باید این شعار را در بین خودشان به ویژه نظامیان شان تطبیق کند.

این رژیم که از حمایت آل سعود و ترکیه نیز برخوردار است و بارها از سوی عربستان مورد حمایت های مالی قرار گرفته است، نمی داند که حقوق بشر در اسلام بر اساس مفاهیم اسلامی و قرآنی نیست و قوانین خودشان نیاز به بازنگری جدی تری دارد.

روند برخورد نظامیان صهیونیست با زنان نشان می دهد که این نظامیان از هرگونه حفظ حقوق به ویژه زنان به دور مانده و شعار رهبران آنها تنها برای نوعی فشار بر کشورهای اسلامی است.

منابع مالی اسرائیل که راه برای نفوذ آن بر کشورهای اسلامی را فراهم کرده است، در ابتدا باید برای تفهیم قانون خودساخته حقوق بشر خودشان مصرف شود تا اینکه برای تغییر ذهنیت جوانان در کشورهای اسلامی از راه های متفاوت وارد شوند.

با این حال باید گفت که حقوق بشر اسرائیلی و غربی باید در ابتدا از سوی خود این کشورها و نظامیان این کشورها تطبیق شود و بعد از آن در راه نفوذ به کشورهای اسلامی مورد استفاده و مصرف قرار گیرد.

این در حالی است که نظامیان کشورهای خارجی در دیگر کشورها نیز که حضور دارند، در برخی مواقع پا را فراتر از فرهنگ کشورهای حضور یافته گذاشته و حقوق بشر را زیر پا کرده اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *