حضور گسترده مردم ایران در راهپیمایی پیروزی انقلاب؛ تاکید بر نابودی کامل اسرائیل

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ دلو (بهمن) حضور گسترده داشته و در شهرهای مختلف پیروزی انقلاب در کشورشان را تجلیل کردند.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، هزاران تن از شهروندان ایران همزمان با روز ۲۲ دلو، در راهپیمایی گسترده اشتراک کرده و با صدور قطعنامه ای، بر اهمیت جلوگیری از نفوذ نااهلان در ارکان تصمیم سازی و تصمیم گیری کشورشان تاکید کردند.

در قطعنامه به نابودی کامل رژیم صهیونیستی تاکید شده است.

در عین حال، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در سخنانی اظهار داشت که «انقلاب ما یک انتخاب بود.»

وی افزود که ماه دلو سال ۵۷ در ۴۱ سال پیش به ما نشان داد که چگونه قدرت خداوند در اراده یک ملت بزرگ تجلی می‌ یابد.

به گفته وی، همیشه تبلیغ می شد که دوران دین و معنویت سپری شده است و علیرغم این که جهان امروز را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند، ملت بزرگ ایران با انگیزه دینی و مذهبی و بدون اتکا به هیچ قدرت و ابرقدرتی با دست خالی و با دلی مطمئن در برابر رژیم تا دندان مسلح و اربابانش ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی رساندند.

رئیس جمهور ایران خاطرنشان کرد که انقلاب اسلامی ایران تاثیرش تنها بر داخل این کشور نبوده و بر منطقه، جهان، عموم مسلمانان و آزادی خواهان بود.

روحانی تاکید کرد که برای امریکا تحمل انقلاب اسلامی و پیروزی یک ملت بزرگ و بیرون راندن از این سرزمین غیرقابل تحمل بوده و طبیعی است که از ۴۱ سال پیش هر شب خواب بازگشت به این سرزمین را ببینند.

وی افزود که امریکا به خوبی می‌ داند که ایران چه مقدار اهمیت دارد و به خوبی می‌ داند نقش ایران در منطقه چیست و قدرت ایران در منطقه یکی از بالاترین قدرت ها است یا به یک معنا بالاترین قدرت منطقه حساس خاورمیانه است و به همین دلیل از روز اول دشمن سرسخت این ملت و انقلاب؛ امریکا و صهیونیسم بود.

روحانی با تاکید بر اینکه جنگ ایران با امریکا نبردِ انتخاب است، ادامه داد: «ملت ایران همیشه و در همه موضوعات و مسائل مهم حق انتخاب دارد و دشمنان ما می‌ گویند شما حق انتخاب ندارید؛ امریکا به ما می ‌گوید شما باید به گذشته و به ۴۱ سال قبل بازگردید. سخن مردم ما این است که ما به عقب باز نمی ‌گردیم و راه و مسیر ما برای تعالی و پیشرفت این کشور است.»

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *