حضور سفیر سویدن در وزارت امور خارجه افغانستان

اندرس سوبرگ سفیر کشور شاهی سویدن برای ملاقات با معین اداره – منابع و سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان در مقر وزارت خارجه در کابل حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، سفیر کشور شاهی سویدن در کابل صبح امروز دوشنبه، با دوکتور نصیر احمد اندیشه معین اداره – منابع و سرپرست وزارت امور خارجه نمود.

در ابتداء، سفیر سویدن تسلیت و همدردی خویش را به مناسبت رخدادهای اخیر تروریستی در کابل به معین و سرپرست وزارت امور خارجه تقدیم نموده، اظهار داشت که کشورش همچو حملات غیر انسانی و وحشی را به شدت محکوم می کند.

سفیر سویدن بعضی از مشکلات بخش خدمات دیپلوماتیک را یادآوری و تقاضای همکاری نموده که از جانب معین و سرپرست وزارت امور خارجه تعهد رسیدگی به آن داده شد.

همچنین معین وزارت امور خارجه کشور روی برگزاری و تصامیم بیستمین نشست بورد مشترک نظارت و انسجام، اجراآت و اقدامات جمهوری اسلامی افغانستان در راستای مبارزه با تروریزم و فساد اداری صحبت کرد.

وی همچنین در راستای جلب حمایت و اعتماد بیشتر مردم، سعی و تلاش در عرصه تأمین صلح و ثبات در افغانستان، آوردن اصلاحات و شفافیت در پروسه های متذکره و نقش شرکاء بین المللی در این مورد و پیشرفت ها و دست آوردها در رابطه به تطبیق چهارچوب ملی صلح و انکشاف صحبت نمود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *