حزب الله: عربستان در هر جنگی محکوم به شکست است

أمین السید: نجاح إیران النووی مصلحه وقوه لکل العرب والمسلمینرئیس شورای سیاسی جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه مزدوران وابسته به ریاض به مقاومت افتراء می‌زنند، تأکید کرد عربستان سعودی در هر جنگی که علیه دیگران وارد شده، شکست خورده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، به نقل از «النشره»، «ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله لبنان متذکر شد: عربستان سعودی در همه مراحل جنگ‌هایی که وارد شده؛ از جنگ افغانستان گرفته تا عراق و بالاخره لبنان شکست خورده و متضرر شده است.

وی تاکید کرد که قلم‌های به عاریت گرفته شده، زبان‌ها و عقل‌های خریده شده و نویسندگان و سیاسیونی که عربستان سعودی آنها را خریده است هیچ جایگاهی در این کشور (لبنان) ندارند و تنها به مقاومت افترا می‌زنند.

امین السید خاطرنشان کرد جامعه جهانی قتل شخصیت‌هایی همچون شیخ نمر باقر النمر (رهبر شیعیان عربستان)، که معروف شدند و مفکر و مبتکر بودند، پذیرفته است؛ زیرا آنها منبع قدرت در میان امت عربی هستند. جامعه جهانی به اسم آزادی، دموکراسی و حقوق بشر هیچ تلاشی نکرد و بلکه از چندی پیش به صدور اظهاراتی بی ‌اهمیت که حاوی هشدار درباره تشدید تنش در منطقه بوده، بسنده کرده است. در این میان، برخی کشورها از باب انسانی این اقدامات را محکوم کردند.

Author

About Author