حزب‌ الله: اسرائیل تا ۲۵ دیگر نابود می شود

رئیس شورای اجرایی حزب‌ الله لبنان می گوید که رژیم صهیونیستی تا ۲۵ و یا حداکثر ۴۰ سال آینده نابود شده و وجود نخواهد داشت.

به گزارش بخش بین الملل خبرگزاری خاورمیانه، «سید هاشم صفی الدین» می گوید که مقاومت به پیشرفت و دستآوردهای قابل ملاحظه ‌ای در سطح منطقه دست یافته است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله می گوید که گزینه ‌ها و راهکارهای مشخصی برای مقابله با رژیم صهیونیستی به خوبی از سوی حزب الله شناسایی شده است.

صفی الدین در گفتگو با شبکه المیادین تصریح کرد: «امروز اسرائیلی که گفته می ‌شد شکست ناپذیر است، شکست خورده و در انتخاب گزینه‌ های خود نیز سرگردان است».

وی افزود که هدف اصلی حزب الله در منطقه، آزادسازی قدس اشغالی است که بالاخره محقق خواهد شد، اما اینکه این آزادسازی با جنگی بزرگ محقق خواهد شد، هیچ کس نمی ‌داند.

منبع با تاکید بر اینکه مقاومت از زمان پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۶ (جنگ ۳۳ روزه) به صورت مستمر رشد و فعالیت داشته است، اعلام کرد که مقاومت به مسوولیت ‌های خود در منطقه آشناست، در مقابل اسرائیل در تنگنا قرار دارد و حتی برای سوالات نظامی خود، پاسخی ندارد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله می گوید که مواضع برخی کشورهای عربی در برابر اسرائیل تغییر کرده است. برخی از نظام ‌های عربی با عادی سازی احتمالی روابط خود با اسرائیل، به دنبال تحقق اجرای طرح‌ های خود در منطقه هستند و می ‌کوشند از طریق عادی سازی روابط، برای اجرای سناریوهای خود، امیدواری بزرگ ایجاد کنند.

وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی محکوم به زوال و نابودی است و اسرائیل ۴۰ و یا شاید حتی ۲۵ سال دیگر را نابود شود.

بیشتر بخوانید …

نصرالله: ترامپ با این تصمیم خود اقدام به نابودی اسرائیل کرد

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *