جنرال دوستم تمام نیروهای مستقر در فاریاب را دعوت به بسیج کرد

سترجنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از تمام نیروهای امنیتی مستقر در ولایت فاریاب دعوت کرده است که علیه دشمنان آشتی نا پذیر کشور بسیج شوند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، معاون اول رئیس جمهور در جلسه امنیتی ولایت فاریاب با اشتراک والی، قومندان امنیه، رئیس امنیت ملی، قومندان لوا و قومندانان خیزش های مردمی در رأس آنان نظام الدین قیصاری، از طریق تلفن صحبت کرد.

معاون اول ریاست جمهوری پس از شنیدن مشکلات و شکایات اعضای جلسه، تمام نیروهای موجود در فاریاب را به وحدت، همبستگی و بسیج شدن علیه دشمنان آشتی نا پذیر کشور خصوصا فاریاب دعوت نموده و به همه ای نیروهای امنیتی در فاریاب دستور داد که تحت امر محمد همایون فوزی والی ولایت فاریاب بخاطر تأمین امنیت و دفاع از خاک شان بسیج شوند.

آقای دوستم در حال حاضر به کشور ترکیه به سر می برد افزود که بعضی از دشمنان داخلی و خارجی بخاطریکه به طالب و داعش روحیه بخشیده باشند در رسانه ها و صفحات اینترنتی شایعه پراگنی میکنند گویا که ایجاد شورای عالی ائتلاف برای نجات افغانستان بخاطر تضعیف حکومت وحدت ملی بوده باشد، نخیر!

او تاکید کرد که ما این ائتلاف را بخاطر راست ساختن پا های کج حلقات موجود در ارگ ایجاد کردیم تا حکومت وحدت ملی را که به قیمت جان های شیرین، پاه ها و انگشتان شما ساخته ایم، مستحکم تر، پایدارتر و با اعتبار تر ساخته باشیم، ایجاد کردیم.

جنرال دوستم در اخیر خطاب به تمام اشتراک کنندگان جلسه گفت: شما از تمام جریانات موجود سیاسی و نظامی کشور تان آگاه هستید، حال وقت تضاد و رقابت های نا سالم نیست، دشمن در عقب دروازه های خانه تان رسیده و من به صفت بزرگ تان مشوره و هدایت میدهم تا سخنان تفرقه افگن هیچ کس را باور نداشته کمر تان را بخاطر دفاع از نواموس، اراضی و بیرق سه رنگ کشور تان را محکم ببندید.

وی خطاب به اعضای جلسه افزود شما همیشه به یاد داشته باشید که شما از خود تاریخ، بزرگان و رهبری داشته اید و دارید، و این چند نفریکه شما را بنام طالب و داعش تهدید میکند، بدانید که یک چشم شان به عقب است که از کدام راه بگریزند.

Author

About Author

1 thought on “جنرال دوستم تمام نیروهای مستقر در فاریاب را دعوت به بسیج کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *