جلوگیری از یک حمله بزرگ انتحاری و تهاجمی در کابل

ریاست عمومی امنیت ملی از خنثی سازی یک طرح  بزرگ حملات انتحاری و تهاجمی که از سوی شورای کویته پاکستان در شهر کابل برنامه ریزی شده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، موظفین ریاست عمومی امنیت یک گروه چهار نفری از تروریستان را همراه با مواد انفجاری و جلیقه های انتحاری از ناحیه پنجم شهر کابل شناسایی و دستگیر کردند.

براساس خبرنامه های ریاست عمومی امنیت این گروه چهتر نفری بدستور حاجی عبدالهادی مسؤول محاذ فدائیان شورای کویته طرح سازماندهی و انجام حملات انتحاری، تهاجی و انفجاری را بالای تأسیسات ملکی و نظامی در ساحه قرغه و ششدرک شهر کابل داشتند.

این افراد قبل از رسیدن به هدف توسط مؤظفین امنیت ملی همراه با جلیقه های انتحاری، یونیفورم نظامی، سلاح و مقدار زیادی مواد انفجاریه از ناحیه پنجم شهر کابل دستگیر شده اند.

افراد دستگیر شده شامل میرویس فرزند محمد عارف باشنده ولسوالی دایمیرداد ولایت میدان وردک، وظیفه سازمانده حملات انتحاری، سیدمعصوم فرزند محمد شریف، محمدعثمان فرزند محمد عارف و اجمل فرزند فضل الرحمن ازباشنده ولسوالی چک ولایت میدان وردک وظیفه انتحاری را داشته اند.

این افراد درجریان تحقیقات ابتدائی اعتراف نموده اند که تعلیمات نظامی و استعمال جلیقه های انتحاری را در منطقه بای پاس شهر کویته در مرکز تروریستی فرماندهان اشدی و حاجی عبدالهادی مسؤول محاذ فدائیان شورای کویته فرا گرفته اند.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *