جلوگیری از حملات انتحاری، انفجاری و تهاجمی درهلمند

ریاست عمومی امنیت ملی کشور با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که از چندین حمله انتحاری، انفجاری و تروریستی در ولایت هلمند جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ترورستان قصد حمله به چند نقطه مهم از جمله بالای مراکز کمپاین های انتخاباتی و تاسیسات دولتی در شهرلشکرگاه داشتند که قبل از وقوع رویداد توسط موظفین امنیت ملی شناسایی و خنثی شده است.

براساس خبرنامه، حلقات تروریستی خارج از مرزها طرح انجام چندین حمله انتحاری، انفجاری و تهاجمی را با استفاده از یک عراده موتر بمب گذاری شده از نوع کرولا، سه عراده موتور سایکل بمب گذاری شده، چهار عدد جلیقه انتحاری، یک میل راکت انداز، دو میل پیکا، شش میل کلاشینکوف، یک میل تفنگچه میکاروف  و یک میل تفنگ (۳۰۳ بُر) داشته اند.

قرار بوده این حملات در جریان برگزاری کمپاین های انتخاباتی کاندیدان ریاست جمهوری و بالای تاسیسات مهم دولتی در شهر لشکرگاه ولایت هلمند صورت گیرد اما با سعی و تلاش منسوبین ریاست عمومی امنیت ملی قبل از رسیدن به هدف  وسایط و سلاح فوق الذکر از یک ذخیره گاه تروریستان کشف شده است.

براساس خبرنامه، در پیوند با سلاح و مهمات سه تن از تروریستان دستگیرشده  و از انجام چندین حمله انتحاری و تروریستی جلوگیری بعمل آمده است.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *