جلوگیری از ورود بدون جواز موترهای پولیس به کابل

وزارت امور داخله هدایت داده است که بعد از این هیچ موتر منسوبین پولیس در ولایت ها بدون هماهنگی و اجازه، حق ورود به کابل را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، این هدایت، امروز (۲۵جدی) از سوی وزارت امور داخله صادر شده و از تمام منسوبین در ولایات خواسته شده تا برای ورود به کابل، یک روز پیش از داخل شدن با اوپراسیون این وزارت هماهنگی داشته باشند.

در خبرنامه این وزارت آمده است «به تمام منسوبین پولیس ملی! به هدف کنترول و جلوگیری از گشت و گذار وسایط پولیس در شهر کابل، به تمام منسوبین پولیس هدایت داده می ‌شود که منبعد تمام وسایط پولیس که از ولایات به کابل داخل می ‌شوند، یک روز قبل از داخل شدن از طریق اوپراسیون ‌های خود یادداشتی را در مورد واسطه متذکره وهدف سفرشان به کابل را با جزئیات آن با ریاست عمومی پلان و اوپراسیون شریک نمایند، تا از طریق ریاست اوپراسیون با دروازه های کابل هم آهنگی صورت گیرد.»

وزارت امور داخله می گوید که در غیر هماهنگی و زمینه سازی برای ورود به کابل، به هیچ منسوبی اجازه ورود به داخل شهر داده نمی شود.

این وزارت با تاکید گفته است؛ با افرادی که از این امر سرپیچی نمایند، واسطه شان توقف و با آمر سیت و مسوولین مربوطه مطابق به قانون برخورد جدی صورت می‌ گیرد.

این تازه ترین هدایت صادر شده از سوی وزارت امور داخله است، پیش از این نیز چند هدایت برای جلوگیری از گشت و گذار زورمندان با محافظین و حمل سلاح نیمه ثقیل و پاک کاری شیشه های فلم دار به پولیس داده شده بود.

Author

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *